Stad & Esch
identiteit
De rijkheid van de identiteit van Stad&Esch is zichtbaar én voelbaar. De optelsom van iedere leerling, medewerker en betrokkenen zorgt voor de basis, en dat is onderdeel van de visie. Altijd stad & esch & & &.
De school moet een omgeving zijn waar leren en ontdekken als vanzelf gaat, dus dat houdt in dat ieder detail belangrijk is. Plus, als je 'Creativiteit als sleutel tot succes' en 'Ruimte voor lef' als pijlers van je visie hebt, dan moet je dat ook bewijzen.
Statisch past niet bij 3.0 leerlingen — en dus ook niet bij de school. Iedere vraag wordt op dezelfde manier benaderd: hoe kunnen we voor welke doelgroep zo goed mogelijk vertellen wat we willen vertellen, en welke vorm past daarbij? Daarom is iedere uiting duidelijk familie, maar toch weer anders.
Concept en creative direction
Marcel Kampman
Ontwerp
Diezijnvaardig en Marcel Kampman
Illustraties
Zepton, Stang, Drip for drip, Diezijnvaardig
Tekst
Theo van der Vlugt
Fotografie
Maurice Mikkers
Productfotografie
Michiel Spijkers
Productie
Zwaan Lenoir, Booxs
Opdrachtgever
Stad & Esch, Meppel








